Revista Serigrafia - E.D.C.G.

Go to content

Main menu:

Revista Serigrafia

Revista Serigrafia

Cuprins revista SERIGRAFIA

Nr. 1 Iunie-Septembrie 1996
Cerneala serigrafica – Ce stim si ce nu stim ?
Tehnologie serigrafica
Lama de racleta I
Echipamente pentru intins sita
Utilizarea cernelurilor UV in productia moderna de circuite imprimate
Tehnologii nonimpact
Va prezentam o firma – AVERY DENNISON

Nr. 2 Octombrie – Decembrie 1996
Sa intelegem cernelurile pe baza de plastisol
Imprimarea serigrafica pe textile
Lama de racleta II
Lumina serigrafistilor vine de la ….sursa de expunere I
Pe scurt despre tehnologiile SMD
Imprimare digitala sau serigrafie

Nr. 3 Ianuarie – Martie 1997
Hand cut sau filme taiate
Aditivii – deschizatori de drumuri in tehnologia serigrafica
Lama de racleta III
Lumina serigrafistilor vine de la ….sursa de expunere II
Imprimare straturilor conductive pentru folii tastatura
Tehnica digitala in pregatirea pentru tipar
Va prezentam o firma – COATES SCREEN

Nr. 4 Aprilie - Iunie 1997
Autocolante – Intrebari si raspunsuri
Desprinderea – moment de cumpana intre succes si esec I
Despre emulsiile fotosensibile
Ce este tampografia ? I
Intre serigrafie si tampografie
Va prezentam o firma – KIWO

Nr. 5. Iulie – Septembrie 1997
Valoarea RZ un nou concept in evaluarea calitatii ecranelor I
Desprinderea – moment de cumpana intre succes si esec II
Se pot serigrafia polietilena si polipropilena
Masina de serigrafiat textile
Ce este tampografia ? II
Va prezentam o firma – ARMIS

Nr. 6. Octombrie – Decembrie 1997
Valoarea RZ un nou concept in evaluarea calitatii ecranelor II
Ce trebuie sa stim cand utilizam cerneluri in doi componenti
Ghidul de culori PANTONE
Rame serigrafice
Probleme tampografice I
Imprimarea tampografica a obiectelor promotionale

Nr. 7 Ianuarie – Martie 1998
Influenta parametrilor de lucru la realizarea ecranelor serigrafice
De ce utilizam cerneluri fluorescente
Filmul capilar
Tensiometrul
Probleme tampografice II
Imprimarea tampo a obiectelor ceramice
Va prezentam o firma – MULTIGRAFICA

Nr. 8 Aprilie - Iunie 1998
Cum aplicam corect materialele autoadezive
Aproape totul despre policromie I
Filmul capilar II
Cerneluri cu transfer prin sublimare
Sa emulsionam cat mai usor si corect
Probleme tampografice III
Va prezentam o firma FOTEC

Nr. 9 Iulie – Septembrie 1998
Cerneala serigrafica si filmul autoadeziv – o combinatie cu surprize
Aproape totul despre policromie II
Filmul capilar III
Echipamente de uscare
Probleme tampografice III
O privire practica asupra tensionarii I
Va prezentam o firma SIMBOL

Nr. 10 Octombrie – Decembrie 1998
Ce inseamna cerneala UV ? I
Aproape totul despre policromie III
Elemente de control al calitatii ecranelor
Filmul capilar IV
Cuptoare de polimerizare UV
Probleme tampografice IV
O privire practica asupra tensionarii II
Cum se pot obtine rezultate optime la lacuirea UV
Va prezentam EXCLUSIV

Nr. 11 Ianuarie – Martie 1999
Ce inseamna cerneala UV ? II
Timpul de expunere corect al ecranului
Aveti serii mari de imprimat si un singur ecran ?
Recuperarea ecranelor
Probleme tampografice V
Indreptar pentru utilizatorii UV
Cum se pot imprima materialele inchise la culoare.
Tehnologii de obtinere a ecranului pentru viitorul apropiat
Va prezentam o firma PUNCT A

Nr. 12 Aprilie-Iunie 1999
Intinderea sitei serigrafice
Ascutirea lamei de racleta
Probleme tampografice V
Cum sa imprimi o imagine perfecta pe CD-uri
Ce surprize apar la imprimarea materialelor sintetice
Autocolante ONE WAY VISION
Obturator pentru sita
Privind spre viitor – tehnologii de tranzitie
Va prezentam o firma – NATGRAPH

Nr. 13 Iulie – Septembrie 1999
Cerintele lamei de racleta la imprimarea pe textile
Tehnologii si medii de imprimare I
Cum sa imprimi o imagine perfecta pe substraturi transparente
Recuperarea ecranelor
Cerneluri speciale pentru textile
Aplicatii tampografice
Va prezentam o firma LAHOZ

Nr. 14 Octombrie – Decembrie 1999
Controlul culorii
Imprimarea inkjet II
Controlul electricitatii statice
Alegerea masinii tampografice
Filmul indirect
Imprimarea policroma si a detaliilor fine
Ce este FESPA ?

Nr. 15 Aprilie – Iunie 2000
Recunoasterea materialelor plastice
Explozie de “drapele “
Aplicatii tampo – cupe de cerneala
Imprimarea “ in puncte “ a textilelor
Imprimarea policromiilor pe textile I
Lumea fascinanta a efectelor luminii – holograme
Va prezentam o firma EDCG

Nr. 16 Iulie – Septembrie 2000
Marketing in serigrafie
Cerneluri UV – viitorul serigrafiei
Sticla – substrat de imprimat
Obtinerea ecranului serigrafic format mare
Cerneluri serigrafice pentru indicatoarele rutiere
Cerneluri pentru aplicatii de lunga durata in exterior.
Imprimarea serigrafica a CD-urilor
Gravarea sticlei
Va prezentam o firma – FIMOR

Nr. 17 Iulie – Septembrie 2000
Imprimarea serigrafica a metalelor
Alegerea unghiurilor la imprimarea policromiilor
Despre cernelurile serigrafice
Aplicatiile serigrafiei
Tehnici de imprimare pe rotund
Imprimarea policromiilor pe textile colorate
Va prezentam o firma – SERICOM ITALIA

Nr. 18 Octombrie – Decembrie 2000
Controlul hartiei
Tehnica serigrafierii manuale
Densimetrul
Contra-racleta
Imprimarea pe textile
Distorsionarea imaginii

Nr. 19 Ianuarie – Martie 2001
Cauciucul ramei de expunere – o problema ?
Influenta grosimii stratului de expunere
Pregatirea sitei pentru emulsionare
Imprimarea serigrafica a sticlei
Cerneala razuibila
Materiale autoadezive – CE, UNDE, CAND ?
Aplicatii publicitare pentru exterior
Perfectionarea tastaturilor flexibile

Nr. 20 Aprilie – Iunie 2001
Controlul grosimii filmului de cerneala
Intinderea sitelor fara probleme
Controlul culorii la imprimarea serigrafica
Intinderea sitelor la tensiuni foarte mari
Aparate de control pentru ecranul serigrafic
Va prezentam o firma ANDREI BUSINESS

Nr. 21 Iulie – Septembrie 2001
Imprimarea electrostatica
Standardizarea procesului serigrafic la imprimarea efectelor speciale
Pregatirea ecranelor serigrafice pentru aplicatii cu cerneluri UV
Imprimarea digitala
Imprimarea textilelor prin transfer termic
Noul sistem de recuperare a ecranelor
Va prezentam o firma – FACTOGRAPH

Nr. 22 Octombrie – Decembrie 2001
Cerneluri serigrafice pentru aplicatii termoformabile
Aplicatii electroluminiscente
Secretele setarii cuptoarelor UV
Praf in atelier ? Nici o problema!
Va prezentam o firma WIND ‘94

Nr. 23 Ianuarie – Martie 2002
Curatarea ecranului serigraphic in timpul procesului de imprimare
Managementul imprimarii folosit in scopul mentinerii calitatii tipariturilor
Imprimarea 3D pe textile
Cei trei factori de baza in serigrafia textila
FESPA 2002 Madrid
Va prezentam o firma – TAMPO LIMITED

Nr. 24 Aprilie-Iunie 2002
Cerneluri tampografice
Materialele plastice si serigrafia – un parteneriat durabil
Mic dictionar pentru cutting plotter
Emulsia FOTECOAT 1835
Manual de serigrafie textila
Va prezentam o firma HECHT

Nr. 25 Iulie – Septembrie 2002
Cum sa alegem cutting plotterul potrivit ?
Sa intelegem cernelurile pe baza de plastisol
10 trucuri pentru a evita efectul de moiré
Imprimarea sticlei cu cerneluri tampografice care se ard.
Echipamente pentru realizarea filmelor si proof-urilor
Va prezentam o firma – PRIMA GRAPH

Nr. 26/27 Octombrie – Decembrie 2002, Ianuarie - Martie 2003
Foliile de laminare
Lansarea sitei serigrafice SEFAR PET 1500
Cum trebuie manipulata si pastrata sita serigrafica
Cerneluri serigrafice opace
Cum trebuie citite etichetele
Cum putem evita schimbarea culorii dupa serigrafiere
Uscarea ecranelor serigrafice dupa emulsionare
Imprimarea hibrida
Moire in imprimarea fondurilor monocolor
Secretul imprimarii corecte

Nr. 28 Aprilie-Iunie 2003
Lacuri UV cu aplicatii speciale
Cerneluri care isi schimba culoarea
Cerneala termocromica
Us soft – prezentare firma
Stabilirea timpului de expunere
Cum sa ne alegem o masina de tampografiat
Cuptoare cu cerneluri cu uscare uv

Nr. 29-30 Iulie – Decembrie 2003
Cerneluri pe baza de apa
Adeziv serigrafiabil
Avantajele tehnologiei uv
Decorarea sticlei si ceramicii
Avantajele imprimarii cu masini tampografice cu cupa inchisa
Din nou despre culoare
Tuneluri de uscare pentru textile
AEROTERM – prezentare firma

Revista Serigrafia
 
 
Caută
Back to content | Back to main menu